hIDUp MeStI dITeRuSkan

hIDUp MeStI dITeRuSkan

Wednesday, December 15, 2010

Ramainyer dak pandai2..huhuhu

Baru beberapa jam sebentar tadi aku jumpe lecturer untuk hantar tesis n questionnaire...sedang sibuk aku berdiskusi dgn lecturerku, tibe2 je sorg senior neh msk..huhu...aku knl senior tu, die spoken hbis la..yeala 'genius' katakn..xmcm aku nh..hanya manusia biasa yg tw mkn, tido n men game...sbb tu xpandai2...berbalik kpd senior tdi, hebat tol orang nye dpt anugerah ANC..pastu, nk further study kt oversea..dengar2 kata kt University of Reading kt Uk...Hebatnye die..


Nampaknye, cte2 aku nk g oversea mcm angan2 mat jenin jela..xkesampaian pom..sob3,...nasihat untuk diri sendiri!Masa orang soh study betol22!kte main2!ahhaha, actualy.aku xske la nk study smpai stress2 nh, not my taste le..aku rela, jpe org..ckp2 dgn org...dgr pndgan msg2....cara cmneh bleh dpt ilmu gk kn2 drpd dok mengadap buku??? Walaubagaimanapom.....menuntut ilmu adalah penting..carilah ilmu hingga ke liang lahad..da usaha da,xdpt cemerlang tu bkn kite yg tetapkn ALLAH yang tetapkn....Hopefully, apa yang ALLAH tetapkan adalah yg terbaik untuk aku..apa yang penting sekali....Kejar Akhirat, nnti dunia akan ikot...hehhe..(tibe2 bek cm ustazah lak)..

2 comments: