hIDUp MeStI dITeRuSkan

hIDUp MeStI dITeRuSkan

Friday, December 10, 2010

Aku ingin MencintaiMU.....Ya Rabbi

First time mendengar lagu neh, hati ini tersentuh....nyanyian kumpulan nasyid edcoustic dri Indonesia..harap2 kawan2 seme dpt hyati lagu ini...

Aku Ingin Mencintai-Mu


Album : Muhasabah cinta
Munsyid : Edcouctic

 
Tuhan betapa aku malu atas semua yang Kau beri padahal diriku terlalu sering membuatMU kecewa
entah mungkin karna ku terlena sementara Engkau beri aku kesempatan berulang kali agar aku kembali
dalam fitrahku sebagai manusia untuk menghambakanMU
betapa tak ada apa-apanya aku dihadapanMU

Reff:
Aku ingin mencintaiMU
Setulusnya,sebenar-benar aku cinta
Dalam do'a dalam ucapan dalam setiap langkahku
Aku ingin mendekatiMU selamanya
Sehina apapun diriku
Kuberharap untuk bertemu denganMU ya Rabbi
 
Sekian nasyid utk hari ini....t ada mse sy upload lagi kwn2..

No comments:

Post a Comment